سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحول درمدیریت آموزشگاهی ویژه استان کردستان


ارسال شده در توسط محمد فایق مجیدی دهگلان


ارسال شده در توسط محمد فایق مجیدی دهگلان


ارسال شده در توسط محمد فایق مجیدی دهگلان


ارسال شده در توسط محمد فایق مجیدی دهگلان

من بعد از نزدیک به نیم قرن زندگی بر روی این کره خاکی فهمیدم: انسان های دانا،

میلیاردهای بی نام ونشان اند کسانی که

می دانند هرسخن جایی وهر نکته مکانی دارد


ارسال شده در توسط محمد فایق مجیدی دهگلان




ارسال شده در توسط محمد فایق مجیدی دهگلان

خبرگزاری پانا : معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی تبیین برنامه‌های حوزه معاونت آموزش متوسطه مازندران گفت : طرح تعالی مدیریت آموزشگاهی در مدارس کشور اجرا می‌شود.
1393 شنبه 31 خرداد ساعت 09:27 

به گزارش خبرنگار  آموزش و پرورش خبرگزاری پانا ، علی زرافشان در گردهمایی تبیین اهداف و برنامه‌های سال تحصیلی 94-93 حوزه معاونت آموزش متوسطه مازندران که در خزرآباد مجتمع آموزشی و رفاهی فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: برای تحقق شعار دولت و تدبیر و امید کارها باید طبق برنامه انجام شود.

 معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مازندران به لحاظ دستیابی به شاخص‌های کمی و کیفی در صدر استان‌های کشور قرار دارد، افزود: تمام افرادی که برای آموزش و پرورش مازندران زحمت کشیدند شاهد به ثمر نشستن آن هستند.

 

زرافشان بیانات رهبری در هفته معلم را سرمایه فرهنگیان دانست و ادامه داد: آموزش و پرورش باید طبق چشم‌انداز ترسیم شده کار خود را پیش ببرد.

 

وی با بیان اینکه منویات رهبری مبنی بر مشارکت همه دستگاه‌ها در راستای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بوده است، تصریح کرد: برای تحقق منویات رهبری وزیر آموزش و پرورش در صحن مجلس خواستار مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی با آموزش و پرورش شد.

 

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش مسئولیت استان‌های صدرنشین کشور در حوزه آموزش و پرورش را برای اجرای سند تحول بنیادین سنگین دانست و گفت: پشتوانه سند تحول بنیادین مبانی نظری و تغییر در مدیریت مدارس است.

 

وی هدف سند تحول بنیادین را دستیابی به مراتبی از حیات طیبه عنوان کرد و ادامه داد: استمرار ارتقا موقعیت یادگیرنده از مواردی است که در درون مدرسه باید ایجاد شود.

 

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه به عنوان کانون تعلیم و تربیت محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مدرسه باید در چارچوب قانون برخوردار از قدرت تصمیم‌گیری باشد.

 

وی تعریف مدرسه را در سند تحول بنیادین، خودارزیاب، مسئول و پاسخگو دانست و گفت: مدرسه باید مبتنی بر رویکرد نقدپذیر و مشارکت‌جو باشد.

 

زرافشان با اعلام اینکه در سال تحصیلی آینده وزارت متبوع طرحی با عنوان تعالی مدیریت آموزشگاهی آماده کرده است و در ماه‌های آینده زمینه اجرای آن فراهم می‌شود، اظهار داشت: تا شروع سال تحصیلی تعدادی از مدارس کشور زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند.

 

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش هدف از اجرای طرح تعالی مدیریت آموزشگاهی در مدارس را آموزش تدوین برنامه پیشرفت عنوان کرد.

 

وی افزود: با توجه به ظرفیت بالای نیروی انسانی و تجربه کافی در مازندران امیدواریم از این طرح پیشتیبانی کند.


ارسال شده در توسط محمد فایق مجیدی دهگلان
<      1   2      
کسب درآمد کسب درآمد ns1.oxinads.net ns2.oxinads.net